Els passats 8 i 9 de juny es va celebrar a l’INEFC de Lleida el Campionat de Catalunya de Gimnàstica artística femenina organitzat per la Unió de Consells Esportius de Catalunya.
La Khrystyna Buchynska alumna de 6è de primària i la Gina Piñol, alumna de 2n d’ESO, van quedar primeres classificades individual del campionat en la categoria aleví nivell B i infantil nivell B respectivament de GAF, després de quedar campiones en la seva categoria a la Final del Consell Escolar de Barcelona el 12 de maig on es decidia quines gimnastes representarien a la ciutat de Barcelona en aquest Campionat.
Participar en el Campionat de Catalunya ja era un premi en si mateix, però guanyar-lo ha estat un èxit per les gimnastes i per tota la comunitat educativa. Aquest triomf és un reconeixement a l’esforç, constància, tenacitat, compromís i esperit de superació i sacrifici, valors que ens agrada inculcar als nostres alumnes des de ben petits i dels que ens hem de sentir orgullosos sempre.
La nostra escola competia contra les millors gimnastes dels consells escolars de tot Catalunya, el que fa molt meritòries aquestes medalles d’or.
Va ser una jornada fantàstica i plena d’emocions que no oblidarem i que desitgem que serveixi d’inspiració a totes les esportistes d’IPSI.
Enhorabona, que mai res us aturi!!
-
Entrades recents
Comentaris recents
Arxius
- juny 2026
- maig 2026
- abril 2026
- febrer 2026
- gener 2026
- desembre 2025
- novembre 2025
- juny 2025
- maig 2025
- març 2025
- febrer 2025
- gener 2025
- desembre 2024
- novembre 2024
- octubre 2024
- juny 2024
- maig 2024
- abril 2024
- febrer 2024
- gener 2024
- desembre 2023
- maig 2022
- abril 2022
- març 2022
- gener 2022
- novembre 2021
- maig 2021
Categories
Meta