La secció d’hoquei del CE IPSI va participar a la Festa final del CEEB aquest dissabte 25 de maig.
Els dos equips del l’escola van fer una gran jornada i es van classificar en segon lloc l’equip benjamí i en tercer lloc l’equip aleví.
Moltes felicitats a tota la secció per la gran temporada que han fet!
